söndag 28 april 2013

Grillchips

För alla er med ilande tänder och kalla kårar som ryser av bara tanken på en drink fylld med is finns nu ett fin-fint tillfälle att förvärva hinkvis med medel som garanterat får isen att försvinna! Egentligen är jag en opartisk och vidsynt textförfattare och är försiktig med att ta parti i val av affär men idag skriver jag rakt ut att det är ICA som har total utförsäljning inför sommaren! Passa på, först till kvarn är det som gäller.
Idag har det varit en jobbig dag. Jag har till och med bränt mig i vårsolen när jag i stadsparken låg och grillade hamburgare och drack kylda drycker.
Här börjar våren ta fart. Gula och blå blommor överallt och trädens knoppar brister snart.
Efter en lunch blev man sugen på snacks. Turligt nog hade jag chips med mig och grillen var ju redo så det fick helt enkelt bli lite grillchips.
Njut av våren!
Farbror Bengt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar