torsdag 18 april 2013

Ny AC

Man slutar aldrig att förvånas över människors dumhet. Denna kinesiska porrmissbrukare överträffar mycket av den dumhet jag hört talas om än så länge i livet. Ål in!
Sexleksaken var köpt på Åhléns som nu valt att ta bort den från sortimentet
Den respons jag fått av människor från andra länder är att de uppfattar svensken som en vältalig person vars språk låter som en sång. Jag hittade en liten parlör med klassiska svenska fraser översatt från engelska till svenska. Jag tycker inte vi uppfattas som så vältaliga längre.


I dagarna har jag varit på läger med jobb. En väldigt arbetssam period där vi bland annat har paddlat kanot, badat bastu, druckit några kalla (för vätskenivåns skull) och lirat en del boll. Man blir helt slut efter några sådana hårda arbetsdagar så lite vila känns  nu väldigt rättvist. Därför tar jag helg redan nu.

Här slet man i vårsolen
Konflikten i Nordkorea tar nu ny fart när koreanerna har börjat rusta upp sitt flygvapen. Unika bilder har läckt från det hemliga landet när armén övar stridsteknik och luftsstrid.

Nu när sommaren nalkas med lust och fägring stor får man se över bilen så att ACn fungerar till heta sommardagar i bilkön. Det visade sig att denne var trasig så jag installerade en ny igår. Blev hur bra som helst!
Dock strular nu batteriet en aning. Kanske dax att byta ut även det. 
Farbror Bengt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar