torsdag 18 oktober 2012

Står på post

Skräppost till e-mejlen och datorn har man ju varit med om. Men i den s.k. "vanliga posten" är det en högst ovanlig syn att drabbas av detta påfund. Dock hände det mig i veckan!


Självklart slängde jag skräpposten all världens väg. Men det är även sant som många säger, råttorna flyttar inomhus när vintern kommer, eftersom vi lever i nya tider tar gnagarna till nya trix för att komma in i värmen.


Som tur är jag en mycket begåvad man och sitter på en stor skopa uppfinningsrikedom och installerade därför ett skräppost-filter i lådan för att slippa liknande post hädanefter.

Filter installerat i lådan! Hoppas att vi slipper liknande skräppost framöver

När jag ändå har post på tapeten, ja inte bokstavligt talat då jag inte tycker det är snyggt med folk som tapetserar med brev, så undrar jag varför man står på post i militären? Enligt min åsikt hade det varit bättre att bara läsa den.

Farbror Bengt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar