onsdag 31 oktober 2012

Plånboken

Det gör mig ledsen när jag läser följande artikel om stulna bikinibilder! Att man inte kan få ha något ifred längre... Jag hade planerat att flitigt posera nere i Thailand till mitt privata bikinialbum men nu blir det ingenting med det.. Ledsen om jag gör något besviken över detta.

Se upp för bikinibildstjuvar!
Jag funderade vid köksbordet i morse angående att pengar inte växer på träd. Men efter löning varje månad så har jag en hel plånbok full. Pengar växer kanske inte på alla träd borde det vara.

Min plånbok ger mig dollar
Idag beger vi oss norrut för att spendera resten av veckan i byn Stockholm. Det bästa med helgen kommer väl bli när Malmö firar SM-guld på Råsunda! Annars ser jag fram emot lugna dagar med sambons familj.

Farbror Bengt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar