måndag 28 januari 2013

Sexmäklaren

Läser i bladet om den omtalade sexmäklaren som erbjuder husrum i centralt läge i utbyte mot en kärleksstund då och då. Eftersom jag bor centralt tänker även undertecknad erbjuda en liknande deal till intresserad. Jag är mycket förtjust i kex och kan ni tänka er någon kväll i månaden med lite brie och gordon bleu så är rummet ert!

Sexmäklaren nämner i sin annons att han har vattensäng. Farbror Bengt vill då inte vara sämre! Då det enda lediga rum jag kan erbjuda endast är upptaget ca 5 minuter på morgonen och några minuter mitt på dagen och kvällen kanske, erbjuder jag er full tillgång till badrummet! Det är både varmt, lite fuktigt då och då och mestadels odör-fritt. Vattensängen placerar jag således i duschen och efter mina 5 minuter på morgonen kan ni inte klaga på vätan i den sängen!

Inte nog med detta! Sexmäklaren erbjuder bubbelpool och badkar. Dock har jag inget sådant men jag kan däremot hitta några badkarlar som ni kan åka hem till över helgen eller så när ni känner er badsugna?! 

Först till kvarn!

Farbror Bengt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar