lördag 22 september 2012

Bål

Personligen tycker jag väldigt mycket om Whisky, det är en sofistikerad känsla av  välbehag man känner när man tar en sipp, klunk. munfull eller hela flaskan. Jag spottar alltså inte i glaset, för det tycker jag är lite äckligt! Något som är ganska populärt är ju det här med fruktbål, som oftast avnjutes vid s.k. "finare tillställningar". Själv är jag lite skeptisk till konceptet att elda frukt, särskilt om man är inomhus som jag hört många är när dom håller på med fruktbål. Det både osar så förfärligt och är rent ut sagt livsfarligt! Det skulle aldrig falla mig in att sätta eld på fin frukt och särskilt inte inomhus. Nej, whisky och eventuellt ett majbål håller jag mig till!

Spänn era muskler och titta på bilden! Då tränar ni er bål-muskulatur 



Njut av helgen, av varandra och vad ni väljer att ha i glaset!

Farbror Bengt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar