tisdag 4 september 2012

Filen saknas

Idag blir det anka till middag. I alla fall om Sunny fått bestämma. Men eftersom jag inte vill göra mig ovän med stadens väktare, pensionärer och skolbarnsklasser (som faktiskt gick i koppel idag, dock ej strypkoppel vilket jag tycker hade varit lite mer effektivare mot de små liven) så avbröt vi uppdrag: Duck Hunt

Yummy yummy yummy I got love in my tummy
Idag vill jag stödja Marie, en tonårsmamma med knapp ekonomi som behöver en dator till sina söner. Är det någon av er där ute som tänkt ställa till med saft och bullkalas den närmste tiden så hör gärna av er till Marie först för hon har många bullar i ugnen.

Självklart kliade det frenetiskt i fingrarna igår när det vankades bygge så jag fick med all min klokhet om hur man bygger trädäck spendera dagen hos min käre vän.

Här byggs det för fullt!

Och här är resultatet efter några timmar
Ett fin fint trädäck!
Fick ett felmeddelande på skärmen precis
Så nu går jag dit och tittar efter och förmodligen stannar ett slag och äter mig mätt

Farbror Bengt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar