måndag 17 september 2012

Skyltar för skyltar

Det är jobbigt att jobba och det är precis vad jag har gjort hela helgen varav min bättre hälft Farbror Bengt har fått lida en aning. Med start idag fram till fredag är jag även gräsänkling då flicka och hund åker till den dära byn Stockholm ett par dagar. Något gräs kommer jag dock inte äta under veckan, inte röka heller för den delen. Utan det blir väl att umgås med mina löparskor och på kvällarna koppla av med min goda vän Staro.

En sommarkväll i juli när Staro och jag hade det trevligt tillsammans
Då jag är en mycket berest man som varit lite över allt i denna värld så har jag även samlat på mig en massa fotografier. "Tänka sig" kanske något av er nu tänker. Men förutom alla turistbilder på palmer och vanliga bilder såsom när man poserar naken på gatan The Strip i Las Vegas (namnet inbjuder ju faktiskt till detta) så har jag även en gedigen samling av skyltar av olika dess slag. Man kan kalla det lite av en hobby som min bättre hälft Farbror Bengt ägnar sig åt. Jag tänkte skylta för att jag kommer visa er några av skyltarna då och då i denna livshistoria som Farbror Bengt.

Och bara för att jag pratade om Vegas så kommer här en bild från när jag var där 2009.
Skylten kom väl till pass utanför hotellet där vi bodde
Här är jag tillsammans med min vän Claudio från Österrike, bilden tagen innan skylten ovan. 
Inte säker, men tror att denna är tagen utanför ett dagis (dock innan kopplerilagen släpptes fri, numera får man koppla barn på dagis)
Pastorflanell, hälsa min hund så gott när du träffar denna i veckan!

Farbror Bengt

1 kommentar: